EN

Sıkça Sorulan Sorular

Bireysel ve kurumsal tüm ürün ve hizmetlerimizle ilgili sorularınızın cevabını buradan bulabilirsiniz.

Param giriş ekranından “Şifremi Unuttum” seçeneğine tıklayarak yeni bir şifre belirleyebilir, hesabınıza giriş yapabilirsiniz.

Param hesabınız bloke olduysa 0850 988 8888 numaralı Param Destek Merkezi’ni arayarak bloke işleminin kaldırılmasını talep edebilirsiniz.

Param Kart şifrenizi değiştirmek için sisteme kayıtlı cep telefonu numaranızdan SIFRE yazıp boşluk bırakıp 4 haneli yeni şifrenizi yazıp boşluk bırakıp kartınızın son 6 hanesini yazarak 5960’a SMS gönderebilirsiniz.
Örnek: SIFRE 1234 123456

ParamKart şifreni sisteme kayıtlı cep telefonu numarandan SIFRE yazıp boşluk bırakıp 4 haneli yeni şifreni yazıp boşluk bırakıp kartının son 6 hanesini yazarak 5960’a SMS gönderebilirsiniz.
Örnek: SIFRE 1234 123456

Param hesabınızın internet veya mobil şube şifresi bloke edildiyse 0850 988 88 88 no’lu Param Destek Merkezi arayarak şifre blokesinin kaldırılması ile ilgili talebinizi iletmeniz gerekmektedir.

 


Param hesap şifrenizi internet şube üzerinden; param.com.tr>internet şubesi>Kartım>Şifre Değiştir alt menüsünden, 

Param Mobil Uygulama üzerinden ise; Param mobil uygulama>Ayarlar>Şifre Değiştir alt menüsünden değiştirebilirsiniz.

Param internet şube hesap şifrenizi unuttuğunuzda Param İnternet Şube>Şifre Al/Şifremi Unuttum'a tıkladıktan sonra GSM numaranıza gelen geçici şifre ile hesabınıza giriş yapabilirsiniz. Param mobil şube hesap şifrenizi unuttuğunuzda ise; Param Mobil Uygulama>Giriş Yap>Şifre Unuttum/Şifre Al'a tıkladıktan sonra GSM numaranıza gelen geçici şifre ile hesabınıza giriş yapabilirsiniz.

QR kodu okut
uygulamayı indir

Dijital hesap deneyimini keşfet!