EN

Tüketici Hakları Hakkında Bilgilendirme

Müşterinin Bilgi Edinme Hakkı

Müşterinin hizmeti alırken doğru karar verebilmesinin sağlanması için gerekli bilgilere ulaşabilmesi ve zararlı, yanıltıcı reklamlardan korunmasıdır. Bu kapsamda, TURK Elektronik Para A.Ş. tarafından sunulan hizmetlere ilişkin bilgi almak için www.param.com.tr adresinden, onaylı sosyal medya hesaplarımızdan veya 0850 988 88 88 numaralı telefondan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Müşterinin Zararların Giderilmesi Hakkı

Alınan hizmetten dolayı müşterinin uğradığı zararın giderilmesi hizmetin yeniden müşteriye ulaştırılmasıdır. Bu kapsamda, TURK Elektronik Para A.Ş. tarafından sunulan hizmet nedeni ile zarara uğradığını düşünen müşterilerin bu hususa ilişkin bilgi almak istemesi ve eğer uğramış ise zararın giderilmesinin talebi durumunda; durumu 0850 988 88 88 numaralı telefona bildirmesi gerekmektedir.

Müşterinin Şikayet ve İtirazda Bulunma Hakkı

Müşteri, ödeme hizmetleriyle ilgili şikayet ve itiraz başvurularını 0850 988 88 88 numaralı telefona ulaştırabilir. TURK Elektronik Para A.Ş., müşterinin hizmet alımı ile ilgili şikayet ve itiraz başvurularını, değerlendirerek müşteriye başvuru sonucu ile ilgili bilgilendirmede bulunulacaktır. Bireysel müşteriler için Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun hükümleri ve diğer kanunlarla tanınmış müracaat hakları saklı kalmak kaydıyla, Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği (“TÖDEB”) nezdinde oluşturulmuş hakem heyetlerine başvurabilecektir.