Param POS ile İlgili Sorular

Üye İş Yeri Bilgilerinin Güncellenmesi

Banka hesap bilgileri değiştirilebilir mi?

Evet, değiştirilebilir. Bu talep yeni banka hesabına ait dekont ile birlikte pos@param.com.tr'ye iletilmelidir.

Param kurumsal hesabına birden fazla banka hesabı tanımlanabilir mi?

Hayır, tanımlanamaz. Tanımlamak istenen yeni bir banka hesap bilgisi var ise talep, banka hesap bilgisinin yer aldığı dekont ile pos@param.com.tr'ye iletilmelidir.

Fatura adresi değiştirilebilir mi?

Fatura adresi değiştirilmek isteniyorsa yeni adres ile birlikte talep, pos@param.com.tr'ye iletilmelidir.

Param POS hesabındaki kayıtlı e-posta adresi nasıl güncellenebilir?

Firmanıza ait tanımlı e-posta adresini güncellemek istiyorsanız pos@param.com.tr'ye talebinizi iletebilirsiniz.

Şirket bilgilerinin veya yapısının değişikliği yeni sözleşme imzalanmasını gerektirir mi?

Şirketin türü, yeri, hisse yapısı vs. değiştiyse bu bilgilerin pos@param.com.tr'ye iletilmesi gerekmektedir. Talep değerlendirilip yeni sözleşmeye ihtiyaç duyulursa tarafınıza dönüş sağlanacaktır.

Domain değişikliği gerçekleşirse yeni entegrasyon ve sözleşme yapılması gerekir mi?

Sadece domain değiştiyse pos@param.com.tr'ye bilgi iletip domain ve IP güncellemesi ile ilgili yardım talep edilmelidir.