EN

Sıkça Sorulan Sorular

Bireysel ve kurumsal tüm ürün ve hizmetlerimizle ilgili sorularınızın cevabını buradan bulabilirsiniz.

Harcamalar bilgin dışında yapılmış yani sana ait değilse harcama itirazında bulunabilirsin. 0850 988 8888 numaralı Param Destek Merkezi’ni arayarak ilgili işlem için chargeback (ters ibraz)  sürecini başlatmalısın.

QR kodu okut
uygulamayı indir

Dijital hesap deneyimini keşfet!

Çerezler ve Kişisel Verilerin Saklanması

İnternet sitemizden en verimli şekilde faydalanabilmeniz, ziyaretinizi daha iyi anlamak, kullanıcı deneyiminizi kişiselleştirmek, iyileştirmek ve size uygun teklifleri sunabilmek için çerezler kullanıyoruz. Çerez ayarlarınızı yönetmek için “Çerezleri Ayarla” seçeneğine tıklayabilir, detaylı bilgi için 'Çerez Politikası' metnini okuyabilirsiniz.